Monday, November 8, 2010

sYuKuR Ke HaDRaT iLaHi....

Akhirnya, kuar pun batu karang dari dalam tubuhku tanpa perlu melalui sebarang pembedahan mahupun memasukkan tiub utk tarik batu-batu tu kuar. Syukur alhamdulillah. 2 hari sakit tapi nasib baek tak teruk sangat sakit masa nak kuar tu sebab takde la besar sangat. Dah hancur sket jd banyak ketul.

Tapi masalah laen lak datang. Sampai ke hari ni, meter air baru tak pasang-pasang lagi. Aku terpaksa bergantung harap pada bekalan air tangki yg tinggal. Kena jimat. Baju hantar dobi, nak buang air gi Giant terus. Hahahaha....Cepat la datang ganti meter tu woi. Seksa aku ni. Mandi pon cukup syarat je.

2 comments:

kyo_9 said...

syukur~
lepas satu, satu masalah ko dapat..
terbaek aa.. tuh bukti nyer ko masih "hidup"~ ;)

aReLaN said...

hahaha...hdup tnpa masalah tu bermakna ade sumthing wrong la.