Tuesday, December 16, 2008

NaBeKai ToKai

Walaupon agak lmbt,tp ak nk gk post ni. Pada 6 Disember 2008, bersamaan bday Sheera yg ke-21,satu nabekai telah diadakan di rumah Azril senpai yg kesunyian sbb dok 2 org tp cm dok sorg kt rmh dia. Memang sian. Tapi malangnya bday girl kte iaitu Cik Puan Sheera tidak dapat menghadirkan diri kerana outstation ke Disneysea (ke Disneyland ek????) bersama Encik Beko.

*Pakar Takoyaki 5 tahun*

*Hasil kepakaran 5 tahun*

Nabekai ini disertai oleh Azril senpai, Nana senpai, Bad boling, Shairam, Sha, Anas, Shidee, aku dan Shahrin yg br blk dr keje kutip smpah. Shahrin yg memiliki pengalaman 5 tahun dlm industri Takoyaki telah cuba menunjukkan hasil 5 tahun tersebut. Tapi malangnya, di awal pembuatan takoyaki itu, berlaku sedikit kecelaruan kerana dia masih belum warm up kot. Ada dua nabe la kali ni iaitu nabe tomyam & nabe kimchi. Azril ngidam nabe kimchi sbnrnya. Hohoho....

*Lantak habis-habisan*

Pencuci mulut lak disediakan oleh Nana. Ada apple cake, puding n choc muffin. Rajin betul. Sihat n bertuah sapa dpat Nana senpai ni. Hehehe....Sha lak ngan karipap nya. Aku & Shahrin yg mmg kelaparan lantaran tugasan berat mengangkut sampah2 sekitar Setagaya-ku menunjukkan taring sebenar. Anas pn tak kurang hebatnya. Sambil ber-nabe, smbil layan tv. Sume makanan best la malam tu. Tip top aku bagi. Kalu wat makan2 lg,jgn lupa la ajak aku. Takde la nanti membazir makanan tak habis kan.

*Masing-masing mampu tersenyum lebar macam perut yang melebar*

5 comments:

shAhIdA mIdi said...

perut sape paling lebar..?
hikhik

aReLaN said...

sha-->anas kimatterun jyanai no.hohoh

AsMiZa said...

ko mmg kuat mkn!!!haha

aReLaN said...

asmiza-->asal ak lak.bkn ke ko kuat mkn.nk kte kt org len lak. :p

9n0L4 said...

syok nye tgk org mkn dgn chop stick. tak reti pun gune bnde tu. hehe.