Banner

Friday, July 31, 2009

ouTiNg KeNKyuu....

Seharian kuar hari ni. Janji kumpul kat 東海大学前駅 seawal jam 8 pg tp aku bangkit dari lenaku jam 7.45 pg. Kelam kabut aku dibuatnya. Mandi2, amek beskal,parking rumah Fatin, berlari ke eki. Sampai je eki, member kenkyuu aku melambai dri jauh & safe la aku kerana tiba tepat pada masanya. Nasib bek.

Hala tuju kami hari ini ialah Sano Premium Outlet yg terletak di Tochigi Prefecture. Bukan men jauh lagi. Dari Kanagawa->Tokyo->Saitama->Tochigi. Makan masa 3 jam tu sbb jalan sesak. Padahal Gotenba Premium Outlet dekat je. Sano ngan Gotenba lebih kurang je saiz kot kalu Gotenba tu tkde jambatan. Tapi aku lebih gemarkan Gotenba sbb lebih seswai ngan jiwa aku ni.



Habis shopping sesi pagi,makan sushi & smbung lak shopping sesi petang. Aku juz beli spek & bantal peluk je. Hahahaha.....Hajat di hati sorang member aku ni nak men boling tp kna cancel sbb tak cukup masa. Kalu balik lmbat sgt nnt jalan lg sesak. Maklum la kna lalu Tokyo kan.

Sampai Tokai, hantar hadiah & terus gi rumah Becko. Sediakan pe yg patut utk ICK esok. Pe lagi kengkawan. Meriahkan ICK kite ini. YA-HA!!!!

2 comments:

AjiGiJiss, AiN Kici said...

aku rs gotemba lg besar n best...sano kecik lg aku rs

aReLaN said...

ain->yup.ak lg enjoy gotenba ditambah lak ngan latar blkg fuji-san.hohoho