Tuesday, July 28, 2009

YaTTa!!!!

Hari ini, aku berjaya meminta kebenaran sensei kenkyuu aku utk menggunkan khemah yg disimpan dalam loker kat lab. Bukan calang-calang khemah. Jenama Coleman lak tu. 3 biji khemah yg setiap satu mampu memuatkan 6 orang. Tapi bukan men seksa lagi nak bawak balik rumah. Aku mampu angkat 2 khemah je blik ngan basikal tua oren aku ni. Lagi 1 esok la bawak blik lepas hbis nomikai.

Tapi aku sndri pn tak tau brp byk khemah diperlukan utk ICK kali ni. Tapi, I'm looking forward for it. Mesti banyak bnda nk diceritakan lepas sekian lama tak jmpe ramai2 cmtu. Rasa cam tak cukup je 2 hari 1 malam. Hmmm....Kalu tak puas ati, kita wat lagi len kali.

7 comments:

kyo_9 said...

sblom balik Jpon kene buat lagi~~

aReLaN said...

saido->tau tkpe.kang korg gk rndu tak jmpe ktorg bertahun yg mencipta nama di alam keje.hahaha

Asmiza Azmi said...

eh..da booking tmpt ke untuk khemah,bbq dll??

aReLaN said...

asmiza->ntah.yg tu ak xtau la.hmmm

Anonymous said...

tmpt ngan bbq mcm dak2 penganjur wat
khemah kena bawak sendiri

shAhIdA mIdi said...

waaa..bagus2 matle..

anep said...

good mat le..hehe..nnt aku tolong pasang khemah tu.yahuuu