Banner

Tuesday, September 15, 2009

MiNGGu TeRakHiR...

Ni dah minggu terakhir puasa utk tahun ni. Aku sangat la bosan dok kat Teluk Intan ni. Tiada member yg aku kenal melainkan si Asmiza. Takkan hari2 nak ajak dia lak kuar. Kang jadi kes naya lak. Nak merayau pn tak kenal tempat. Lagi sedih, aku tak dapat join reunion Q-Berian diz weekend kt Kelantan. Kalu dok Besut lagi, senang la sikit nak gi. Takde la jauh sangat. Ni jauh satu hal. Wat lak hari Jumaat. Kalu aku konfem kelam kabut sbb Sabtu keesokan harinya terus kna gerak balik Melaka lak. Lembik la aku kalu gitu.

Pada member Q-Berian sekalian, aku mintak maaf sangat-sangat tak dpt join lg tahun ni. Hajat di hati memang nak menghadirkan diri. Tapi apakan daya. Tunggu la sampai Grand Reunion 2014 nanti insya-ALLAH. Waaaa.... missing all my buddies back in Besut & Pantai Timur

2 comments:

ummi said...

g la shopping kat Giant teluk intan..
hehehe

aReLaN said...

alia->hahaha....gi giant sorg2.pastu xtau nk bli pe.ish3