Banner

Thursday, November 26, 2009

MsaJ aLL sPoRTs TouRNaMeNT 2009

Tahun ni, first time MSAJ wat sukan selain futsal yg mampu aku sertai. Venue nye CK Plaza Niiza, Saitama. Acara dipertandingkan ialah futsal & boling. Ramai budak JAD pada asalnya masuk tp terpaksa tarik diri atas sebab tertentu menjadikan di bahagian boling hanya team aku je yg tggl sbg wakil JAD 6 iaitu Bola Besi Kanagawa yg dianggotai Sheera selaku kapten, aku, Totoro & Judin Penyu.

*Bola Besi Kanagawa*

Sampai awal gilah layan boling satu game sementara menunggu futsal start. Kali pertama aku jadi penyokong je kt tepi utk futsal. Gian lak rasa nak men bila dok tengok kt tepi tu. Boling start pkul 2 dan dirasmikan oleh Datuk Duta sendri. Awal-awal tu memang teruk gak la kitorang sbb tak bese lg kot. Aku berada di tahap paling teruk pernah aku rasa. Jauh di bwah purata sndri. Sori la buat para teammate. Tak perform lgsg. Tpi Kapten Sheera cukup membanggakan apabila bergelar Top 3 Bowlers. Sasuga kapten.

*Serbu makanan*

Habis sume acara sukan, bermulalah acara penutup dimulai ngan ucapan. Pastu masa ditunggu-tunggu, jamuan makan malam. Nasi ayam tu beb. Siap beratur dua kali lg tu sbb lapar sgt pastu ditambah kesedapan nasi ayam tu lg.

*Kapten Sheera ngan anugerah dia*

Habis makan-makan, pe lagi, bergerak utk pulang la tapi singgah Ikuta dlu utk makan kat Saizeriya lak. Kejap giler lapar balik.

No comments: