Wednesday, December 23, 2009

MeMBuRu iLLuMiNaTioN....

*Main point*

Disebabkan kebengongan tenet, lama gk la tak update. Minggu lepas, hri minggu, ak amek cuti 研究 utk g Tokyo Tower. First time berada btul2 di Tokyo Tower. Siap naek atas lagi. Melayang lagi duit tatkala duir scholar xmsuk lg ni. Selama ni tgk dari jauh je. KLCC & KL Tower pn ak xpernah naek. Setakat gi Suria KLCC tu bese la gk kn.

*Aku & Tokyo Tower*

*Terjumpa Flower Illumination*

Disebabkan masih awal, kitorag decide utk g Illumination kt 汐留. Tapi berpusing gak la. Jumpa Flower Illumination dulu. Pastu terpaksa cari kt iPhone gk la sbb aku juz ingat nama tmpt tu Caretta Shiodome. Jumpa gak akhirnya. Ingatkan Illumination bese je tp ianya lebih kepada penceritaan mengikut muzik & illumination tu la. Memang lawa la. Ngan alunan muzik & harmoni illumination tu. Kuar belon & asap lagi. Laser pn ade. Terpaksa beratur panjang utk bergambar kat tengah2 tmpt tu sebab selang 15 minit, drama tu start balik.

*Drama mengenai lautan melalui illumination*

*Setelah agak lama beratur, akhirnya*

Dah habis bergambar & amek video illumination tu, lapar nye pasal, singgah la makan kt Subway. Memang lembik la ponteng kenkyuu utk gi jalan2 ni. Tapi berbaloi la.

5 comments:

SIKAKITULIS said...

cantiknye...romantik pn ada ehehe

aReLaN said...

kak ema->kan kan.akak ble nk dtgnya.lan tggl lg 3 bln je kt sni tau.hmmm

AjiGiJiss, AiN Kici said...

wowww...cantiknyee

Cik Nur said...

wahh...ni pun cantik gak..!

nak pergi sini lah..tapi dalam mimpi je yg mampu pun..huhuhu

Nurul Aisyah said...

wah bestnya!!! cantik betul!!
eh..tu sape..mcm si dia jer.kan kan?