Banner

Thursday, December 31, 2009

SaYouNaRa 2009

Hari ni dah hari ni utk tahun 2009. Tahun 2009 melabuhkan tirainya, masuk la plak tahun 2010. Tapi aku tak pernah pasang pape azam pn sejak dari lahir. Juz moga tahun baru lebih baek dari tahun sebelumnya. Banyak gak la benda jadi tahun 2009 ni yg mendewasakn sket pemikiran aku. Antaranya:

1) Job Hunting : selalu kena gi interview tempat jauh, nek tren smpai 2 jam lebih. Memang memerlukan pengorbanan yg besar la dari segi masa, wang & tenaga. Total company aku gi adalah dalam 6-7 company. Dapat gak ICHIKOH tu. Syukur alhamdulillah.

2) 研究 : Lab research memang busy. Ngan nk kena wat drawing, 加工 ngan mesin yg berbagai, pastu wat 実験 lg. Pas habis tu kena plak tulis 論文. Nasib bek la member lab ak sempoi je. Takde yg malas sangat, takde yg seyes sgt. Relax je.

3) Banyak berjalan sebab tahun depan dah kena balik Malaysia utk keje. Kalu ICHIKOH htr aku datang training kt Jepun kat best.

4) Nak baito byk tp dapat sket sebab ramai org Jepun masuk baito. Camne la aku nk beli keta klu gini.

5) Banyak aktiviti cam ICK, Bowling Tournament, lawat member2, boling mingguan, karok, billiard, futsal etc.

Tahun depan ntah camne lah life aku selaku sorg 社会人. 頑張るしかない。前向け!!!

No comments: