Sunday, May 23, 2010

MeLaYaNg.....

Minggu ni tak kuar gi mana-mana pon. Menapak kt Nilai je. Tapi duit kaw-kaw mengalir kuar kalah air sungai pape pn. Mana taknya, beli TV je dah brp ribu kena. Beli peti ais lagi. Nipon still kosong rumah tau. TV letak je atas lantai. Ada peti ais pon, kalu dok sorg ni memang rugi sket la masak. Kat Malaysia ni kalu masak bukan leh tahan lama sangat.

Minggu depan ntah berapa ribu lak habis jwbnya. Kena lak klu duit gaji masuk awal sket kan. Hohoho....Kena get ready skrip utk ucapan sempena homecoming JAD. Walupon asalnya tak nak datang sebab hari Sabtu. Petang lak tu. Tapi sian kt Konta sampai dah merayu kt JADGroup. Gi jelah. Sori buat kouhai yg terpaksa korbankan hari Sabtu kena jumpe kitorang ye. Hahahaha

3 comments:

kyo_9 said...

pergh.. wajib g dowh homecoming!
kem slm kt sensei2~

aReLaN said...

hahaha...yg g 5 org, ak n mangat, lg 3 org ntah la.ko la star tak trun homecoming.

BMX photo said...

こんにちは!お元気ですか?
あなたは私たちのウェブサイトでBMXの写真の多くを得ることができます。してください自転車に乗って、我々ができる安全な地球覚えている