Banner

Monday, May 17, 2010

aNoTHeR WeeKeNd CoMe & Go...

Hujung minggu je baru aku ada citer sebab hari minggu keje je.Takkan nak cter pasal keje aku dok ngadap fb n tenet dlm ofis je kan. Kali ini, setelah agak lama tak membakar lemak secara progresif, aku telah join Mangat men basketball bersama geng bsktball Alam Shah. Janji pukul 7 tp paham-paham la janji rakyat 1 Malaysia ni. Dalam pukul 8 lebih gak la baru cukup korum.

Disebabkan lama sangat tak melibatkan diri ngan aktiviti fizikal, aku & Mangat maen 2 game je. Besela, winner stays. Kiranya grup aku & Mangat unbeatable la. Tapi memang seyes tak larat nak lari. Agak lama la jawabnya nak regain stamina cam dulu. Habis bakar kalori, gi tambah balik ngan pekena McD kat Alamanda. Men sket, makan je lebih. Camne nak tough.

Balik rumah Mangat, terus terlena. Malamnya bajet ade futsal tp takde sorg pn mamat company Mangat datang. Esoknya, Piji yang kebosanan sorang2 kat Kajang ajak gi Alamanda lak. Pekena karok pastu makan. Tak lama ni leh jadi artis la plak. Tiap-tiap weekend praktis nyanyi. Dari nasyid, rock kapak, macam-macam lagi la.

Balik Kajang dah malam. Terus bertolak balik Nilai ngan Legenda ZR aku tu. Dalam hujan, jalan gelap, pastu siap sesat lagi. Nasib baek la masih mampu kembali kepada kebenaran. Hohoho...Weekend depan watpe lak ek.Hmmmm

No comments: