Wednesday, May 12, 2010

MaSuK GaK akHiRNya....

Setelah berkurun lama menanti, akhirnya masuk gak ko ek duit. Dari tarikh lapor diri kt YPM dlu, dijanjikan akan dapat dalam tempoh 2 minggu tapi lepas sebulan stgh br ko masuk. Agak terkejut gak la bila bukak CIMBClicks, tengok balance kaw2 banyak. Tapi jangan harap la nk sebanyak dok Jepun.

Kat Jepun check balance msti ratus ribu nye. Tapi yen la. Ni pon kira ok la walupon ribu je tp ribu ringgit kn. Syukur alhamdulillah. Ada duit ni baru lah leh beli pe yg patut. Kalu tak mati aku kebosanan kat rumah ni ngan TV takde, ASTRO tkde, peti ais tkde dll. Tapi masalah ngan aku ni, duit byk pon, aku cam kedekut je nak guna. Terlalu memikirkan penggunaan duit. Hmmm....

Weekend bakal menjelang. Duit dah masuk lak tu. Pe lagi, jom kawan-kawan. Huhu...

4 comments:

kyo_9 said...

brape banyak masuk?
aiseh.. dia gune masukkan ke CIMB ke?
-_-"

aReLaN said...

ada la dlm RM4218.24.takkan korg pn msuk kt cimb???hahahah

kyo_9 said...

giler?! nak dekat RM 5k tuh?!
ak ingat dalam 8 man jer.. o_0

aReLaN said...

lor,8 man duit thesis.duit hbis blaja kan ade lg 4 man.ko ni tak khatam lg buku rules ni,hahah