Monday, February 7, 2011

oH MooD....

Sejak akhir-akhir ni, mood keje memanjang takde. Sebelum ni, tak sedar pon dah 5.45 ptg. Tapi skang ni, mmg tertunggu-tunggu je loceng 5.45 ptg menandakan waktu balik. Padahal mass-pro bulan depan. Langsung takde semangat menuju mass-pro. Skang ni memanjang takde kat ofis. Mengular ntah kat mana-mana aku skang ni. Pantang nampak aku sorang je tinggal kat Engineering tu, mula la gatal kaki nak ronda-ronda kilang. Hahaha....

Datang la wahai mood keje ku yang dulu. Aku tak kisah keje mengelembu pon. Letih badan aku ni camne skalipon aku tak kisah. Tu maksudnya aku memang buat keje. Come on Matle. I can do it. Just do it!!!

2 comments:

kyo_9 said...

uih.. lawa blog.. ;)

mood blog leh tukar, skang nih kene aplikasikan plak dlm mood kerja.. gambare bro!

aReLaN said...

mood blog tu sbb dh trase kesian sgt kt blog ni.tak ubah2 pn rupa dia.hahaha...mood keje ak lg tkde skang sbb ade ofismate bru kwen.mood kwen lak yg dtg. :p