Banner

Friday, April 15, 2011

Gua LeH KioK eSoK....

Esok malam, berlari la aku sejauh 21km dalam Energizer Night Run 2011 kat Sepang International Circuit dan kawasan sekitar tapi tak pernah training pon. Macam mana nak training. Aku bajet lepas mass pro visit tu dah leh lepak2 tapi sampai skang pon tkleh lagi. Still kena monitor mesin2 utk model baru tu. Mesin-mesin bersaiz anak gajah tu memang suka buat masalah. Sabar jela. 

Pape pn, akan ku pastikan aku habiskan jarak 21 km esk dalam limit time 3 jam yang diberi kalau nak medal. Selama ni asyik lari 10km je paling jauh. Tupon dekat sejam gak la baru habis. Time tu takpela aktif tiap2 petang round Tasik Shah Alam pastu maen bola. Skang ni hampeh. Ada gak lusa aku bantai tido sehari suntuk....

1 comment:

kyo_9 said...

hoho.. gud luck bro!