Banner

Sunday, June 19, 2011

KaLaH JaNTaN....

Hari ni ade Tournament Futsal untuk sektor industri Negeri Sembilan kat ERS Futsal, Seremban. Tapi aku nye kilang tak hantar team pon. Aku just gi sana untuk support team gurls ALPS je. Gerak dari Nilai pukul 11 pagi lagi padahal pompuan nye games start dalam pukul 1. Tapi memang terkejut la aku bila sampai situ.

Ramai gila pompuan or shud I say pengkid ataupon tomboy. Memang takde rupa pompuan langsung bila tengok style masing. Ngan rambut pendek nye, siap kaler2. Pastu yg spike lak ngalahkan spike rambut aku ni. Ntah gel apa la diorang pakai. Suar pendek giler. Aku men pakai suar pendek pon ade tight sampai lutut kot kat dalam. Tapi kalau dah pompuan tu, tetap maen cam pompuan la walaupon gaya mengalahkan jantan.

But some of them I could say as power la. Ngan dribble & rembatan kencang. Maen lawa je passing. Tapi seyes letih tengok match hari ni. Rasa gian je nak merembat bola. Bila la nak ada tournament JAD ke apa ni. Tak sabar dah aku.

2 comments:

kyo_9 said...

aik..
support team pompuan jer?
dahsyat abang jambu kita nih..
lol

aReLaN said...

dh tu jer team ak kenal.cmpny len lgsg tak tau n klu tau pn tkde org pn dlm cmpny tu ak knal.so support team alps jela.hoho