Sunday, October 2, 2011

VaN MiLo TiBa!!!

Masihkah korang ingat waktu kita budak sekolah dulu, tiap kali ada event sukan atau apa-apa karnival atau ekspo, van milo mesti datang nye. Beratur la kita budak-budak yang masih berhingus lagi masa tu nak dapatkan air milo sejuk yang pekat & lebih penting lagi free. Sekali amek sampai 3-4 gelas. Tupon tak cukup gak lagi.

*Tak dapat air milo free dari van ni dah cam dulu*

Memang best bila imbau balik kenangan zaman kanak-kanak riang dulu kan. Atas kerinduan aku pada waktu itu, bila Milo ada Program Penebusan Van Milo, memang aku tak lepas. Ada 6 sume tapi disebabkan aku ni bujang yang dok sorang je, berapa banyak la sangat aku consume milo kan. So dapat la aku tebus 2 buah van yang tahun 80-an & 90-an.

Patutnya dari dulu lagi dah leh dapat tapi atas sambutan teramat menggalakkan, hari Khamis lepas baru aku dapat. Terima kasih Milo atas imbauan kenangan zaman sekolah aku dulu.

5 comments:

AsMiza said...

majide ko tebusss????wehh..aku nak gak weh..open lg ke eh???

aReLaN said...

as->yup.klu iktkn mmg nk tebus sme.tp xsmpt.tempoh penebusan tu dh hbis dr bulan 7 lg klu xsilap ak.hahaha

♥ norlida ramli ♥ said...

alooo..kitunya la van milo ni..kalo bg t anak buah sy mst dia suka..haha

aReLaN said...
This comment has been removed by the author.
aReLaN said...

norlida->mmg kiut tp sye amek pon as collection.ble dh tua nnt,ble tgk blik,teringt zaman kecik2 dlu.huhuhu