Banner

Sunday, March 11, 2012

JoM JaDi GaNg KaMi BLoGGeR MaLaYsia


Yang ni lak dua orang tag aku sekaligus untuk satu segmen, iaitu dari Apai &Nanabyte. Nama segmen ni adalah "Jom Jadi Geng Kami Blogger Malaysia". Sape-sape yang berminat nak join leh la klik banner kat atas ye.

Bila cakap pasal tempat asal, aku susah gak nak explain. Aku dilahirkan di Hospital Besar Melaka dan sekarang menetap sorang diri di Nilai, Negeri Sembilan. Cukup kot. Kang aku citer panjang lebar pening lak pihak penganjur. 

Mangsa tag kali ni adalah :



27 comments:

Cik Ai said...

hehe..slamat besegmen n bertag ye =p

EyqaLuvender said...

eh.abg long org melaka ke?
iqa ingat org n9...

profmie said...

wei..cmne nk join jd blogger malaysia tu...

Unknown said...

saya jgk blogger malaysia..hehe

Aine Ainun said...

Saya ditag: tq...eheheee;)

The Fakhirin said...

waaa, 1 segmen yg bagus..

Nurul Aisyah said...

haha...dah buat dah...

ok kali ni abg macho ni lak kena tag

Nurul Aisyah said...

http://tiniersakura.blogspot.com/2012/03/2nd-giveaway-by-yana-saniey.html

Nurul Aisyah said...

nah link yg pasal entry ni..kan saya kena tag kan..ok ni dia..yg link atas tu link untk aRelan..saya tag awk..

http://tiniersakura.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

Nurul Aisyah said...

:P

Unknown said...

hye arelan.. thanks tag..
saya da join jgk.. :D

Unknown said...

ok.wa mau join gak!hahah XD

madammondoq said...

saya sokong blogger malaysia!!!!

nurul ain said...

kena join ni... :)

[sutera kasih] said...

kita blogger MALAYSIA :)

ch000tz said...

slamat mengsegmen2 :D

نورعيم said...

rajin bebeno ye ber-segmen skng. hihi.

dya nasir said...

slmt bersegmen arelan..:)

aReLaN said...

@dela : thanks kak

@Cik Aini Lavender's : hehehe..time kasih

@Eyqa : lahir melaka.duduk je n9. :)

@profmie : klik jela banner tu.hoho

aReLaN said...

@Shahril : kami blogger malaysia,berikrar dan berjanji~~~~hoho

@Aine Ainun : heheh..sori la ye

@faiz fakhirin : memang bagus segmen2 gini

@Nurul Aisyah : hahahah..time kasih la ye.wat susah2 je

aReLaN said...

@Shaznina Sofia : sama-sama. :)

@Mr. Clive : join jangan tak join

@madam : saya pon sokong!!!

@nurul ain : memang wajib ni

aReLaN said...

@[sutera kasih] : yezza.ke ada blogger luar negara kat sini ek??hmmm

@c'axoera : selamat2

@noraim : orang dah tag,tak nak hampakan.hehe

@dya : terima kasih dya

9n0L4 said...

kirenye org melaka la nih. melaka kat mane?

Unknown said...

(^___^) respon to : 'men...' bes! kena baca walau lambat habiskan... sehari satu muka pun jadila.. hohoho

Kancil 8349 said...

datang dari segmen yang sama...

CikTeddyCorner said...

hee..thanks tag titew tau,bang lan.herherher titew bnyk contest n segmen yg blom titew buat..takot la.haha insyaAllah ye bang lan =D

S.A.M said...

Datang jalan-jalan kat sini. Salam kenal...

--> Blog Rilek-Rilek <--