Banner

Monday, July 1, 2013

LaGi LaGi KaHWiN

Tanggal 26 Jun 2013 yang lalu, selamatlah seorang lagi sepupuku diijabkabulkan dengan wanita pilihan hatinya. Dia ni sepupu paling senior sebelah emak aku, yang ketiga kahwin selepas aku dan seorang lagi sepupu perempuan aku. Kenduri sebelah perempuan diadakan di kediaman ibubapa pengantin perempuan berdekatan Taman Tasik Titiwangsa. Memang grand habis la. Memang lain la berbanding mana-mana wedding yang aku pernah pergi sebab bukan calang-calang orang ibubapa pengantin perempuan ni tau.

*Keluarga Mak Long ku*

*Kek kahwin ni memang menarik perhatian aku. Hehehe*

Kenduri sebelah pihak lelaki telah diadakan pada Sabtu lepas di Pantai Klebang Besar, dekat rumah nenek aku. Buat kenduri tepi pantai, berhampiran balai raya Pantai Klebang. Cukup meriah tapi angin pantai yang bertiup sepoi-sepoi bahasa memang memberi keselesaan dan rasa nak tidur je. Tapi tak banyak pun gambar aku sempat ambil sebab terlalu mengantuk. Memang layan la kalau dapat tidur tepi pantai Klebang tu. Huhuhu

*Tema sebelah lelaki, biru. Ni je gambar aku ambil*

*Siap ada name tag tu*

Apa pun, tahniah aku ucapkan buat sepupuku itu. Moga berkekalan ke akhir hayat hendaknya Insya-ALLAH. Makin besar la keluarga Milah pasni. 

19 comments:

Miss N™ said...

siap ada name tag tu.. :)

Apapun, selamat pengantin baru buat pengantin.. :)

m said...

cantiknya kek tu! :)

Kayu Manis said...

tahniah untuk sepupu tu..alhamdulillah

dpt pulak lps mkn..angin bertiup sepoi2 bahasa..layan mata tu..kan



Anonymous said...

oo mesti dpt vip seat ni...

Cik Ai said...

selamat pengantin baru buat sepupu :)

miranadia said...

name tag? idea bagus. ehhe. *berangan*

Masya said...

tahniah buat sepupu tu .. moga berkekalan hinga hujung nyawa...

Qashmere said...

Mendirikan rumah tangga tu kan lebih baik..hehe banyak pahala

KiD said...

ingatkan bro kawin lagi.. hehehe.. oooppss...

selamat pengantin baru.. cantik kek!

HeNRieTTa JoSe said...

rietta pown suka tgk kek tu...yang terujanye deco atas kek tu...hehehe...

Unknown said...

ooo..sepupu kawen.. tajuk dah mcm tuan blog yg kawen.. lagi2 kawen.. hahahaha.. amboihh bername tag bagai.. nk bgtau smua la ye dia tu sepupu di pengantin.. hihi.. btw, selmt pengantin baru buat mereka..moga kekal bahagia till jannah.. =)

are_lin@yu said...

menarik..secocok tgk pngtin..brtmbah ahli klrga kan.hehe

E'in said...

kite nak kek tu sbb cantik sgt!

Masha Meisters said...

yuuuuuu...bestnyer dekat2 dgn pantai....
kira penutup kenduri loa ni...dah nak ramadhan...
selamat pengantin baru ek buat mereka2 tu :-)

boni kacak said...

siap ada angin sepoi-sepoi..tu yang best tu.hehehe

maszull said...

assalamualaikum arelan...selamat pengantin baru...:)

Deq's Qienz said...

fuhh meriahhh..slmt pgntin baru buat mereka

9n0L4 said...

besornye name tag die. hehe.

Chic Na said...

tak lama lagi makin bertambah la kawan2 Lea.. hihi..