Sunday, July 26, 2009

3 DaYs.....

Bermula dari Khamis sehingga ke Sabtu(semalam), aku ber'baito' sampah. 3 hari baito berterusan dalam hidup aku. Sunggu letih. Lepak kt rumah Shahrin kt Ikuta sebab lagi dekat & murah dr stu ke tempat baito. 30 minit je.Kalau dari Tokai,5.30 pagi aku dah kena naek tren.

Sepanjang aku baito, berat badan aku dh turun sebanyak 5 kg. Memang aku jenis senang naek & senang gak turun berat badan. Metabolisme tinggi sgt. Baru gerak sket, peluh dah mengalir cam air hujan. Hajat di hati nak cuti hari Sabtu sbb dah plan nak gi ひまわり祭 (Sunflower Festival) ngan budak-budak Tokai len tapi boss tak bagi cuti sbb kekurangan orang. Pastu bdk2 ni tak jd gi la plak sbb dijangka mendung & hujan. Tapi hakikatnya mmg panas giler.

Balik baito,lepak rumah Shahrin jap, pastu bertolak ke Tokai ngan Mangat. Maen futsal ngan budak2 ni. Aku dah 4 hari rasa nya tak brp sihat. Sikit2 rasa nak muntah. Hmmm....Tapi mmg aku tak tahan kepanasan musim panas kat Jepun ni. Memberatkan kelopak mata ak je cam suruh tidur spnjg waktu.

2 comments:

kyo_9 said...

ko balik malaysia bile?

aReLaN said...

saido->aku blik 1 sept.kmpul duit n jalan2 sket b4 blik.hohohoh