Banner

Tuesday, August 11, 2009

GeMpa BuMi!!!!!!

Semalam main futsal setelah sekian lama. Letih tu takde pun tapi panas bkn men lagi sbb bahang. Tiba-tiba polis datang cakap ade penduduk setempat buat aduan kitorg buat bising. Nama pun men futsal, bukan men catur. Bengong gak Jepun ni. Len kali takyah dok dekat kawasan rekreasi dan sukan.

Balik tu smpat la gi ready ayam utk BBQ esok. Balik rumah aku tdo. Subuh pkul 4.45 pagi. Tetiba rumah ku bergegar. Ini la earthquake. Kuat gler. Paling kuat pernah aku rse spnjang kt Jepun ni. Satu rumah bergegar. Tak senang aku nk smbung tido. Bila dah reda tu, takde pape la. Relax je aku melelapkan mata yg ngantuk ni. Ngeheheh....Semalam ustazah Azni a.k.a. Cikgu Omrum aku kat Q-Ber dulu siap sms lg tanya ok ke tak psl gempa tu. Nasib bek time tu aku kat 五合目. Tak rasa pape la.

No comments: