Saturday, August 22, 2009

SaLaM RaMaDHaN....

Tanggal 22 Ogos 2009, bermulalah satu lembaran baru bg umat Islam tahun ni dengan ketibaan Ramadhan al-Mubarak. Bermulanya puasa, baito tmpt aku dh tak amek pekerja Islam sbb takut nnt tak produktif. Aku pn tak larat nk keje ngan prestasi menakjubkan klu pose ni. Hari bese klu keje mmg aku tak reti nak jalan kaki. Berlari je keje. Pastu angkat laju2 & banyak2. Sampai kadang2 sempat curi smpah org sbb sampah area sndri dah hbis awal.

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan:

Salam Ramadhan buat sume umat Islam yg mengenali diri ini.....
Sebarang salah silap harap dimaafkan. Takkan nk kna tunggu raya bru nak mntk maaf kan...
Kalu ade hutang pape aku terlupa tu, tolong la tuntut ye....
Moga Ramadhan kali ini lebih bermakna & membawa barakah buat kita sme...
Ingat, Ramadhan ni bukan sekadar menahan diri dari lapar & dahaga sahaja tau. Banyakkan la amat ibadah & pengisian yg baek utk diri kte ni.....

3 comments:

cik dlabuseiyn said...

selamat berpuasa..0-0 ye~

qasim said...

salam ramadhan...le, aku serow buleh doh mum delete entry blog aku..blog itu sudah tidak wujud lagi sekarang.

aReLaN said...

dilah->selamat pose.ak pn 0-0 la noo

qasim->mg ni gk.mmg hangat2 taik ayam la sem.hahaha