Monday, October 5, 2009

JaMuaN RaYa ToKai 2009

2 Oktober 2009, satu tarikh cukup bersejarah di Tokai. Jamuan hari raya melibatkan sume warga Malaysia tak kira senpai-kouhai, lelaki & perempuan telah diadakan di kediaman Hilmi. Yang dari Numazu campus pn datang. Sian bdk kampus Shimizu tak dpt hadir sebab kena belayar ke Busan, Korea. Majlis dijadualkan bermula jam 7 malam.


Menu utama BBQ la. Ayam, ikan, hotdog, dgg burger, chikuwa dan kuih-muih raya berbagai perisa dan warna. Memang penuh perut masing-masing. Pantang ada je yg dah siap bakar, letak dalam dulang, terus lesap. Sasuga perut budak JAD. Nasib baek Daus & Piji bukan dak Tokai. Kalu tak memang takkan cukup la.

*Muka puas sbb perut dah penuh*

Terima kasih kepada kouhai yg bersusah payah menjamu kami para senpai. (Kouhai masak, kitorang readykan perut je). Muahahah....Terima kasih kepada sume yg hadir dan memeriahkan majlis. Susah betul tu nak tengok kerabat Tokai kumpul ramai2 camni.

4 comments:

anonymoues said...

huhu...bestnyer..alhamdulillah

kyo_9 said...

uih.. sape rambut kaler blonde tuh??

aReLaN said...

ano->alhamdulillah.

saido->woh,itu yus nmenya.hohoh

nAna ezReenA said...

wahhh.. mukashi no tokaian mitai ne :) i loike~ hihi


balik mesia, bila masing2 da keje jauh2, susah nak kumpul mcm ni..so treasure ur moments in nihon.. *still missing nihon*


p/s balik mesia tau.. rugi lepaskan ichikoh.. coz bleyh kaye keje ngan ichikoh..hehe :)