Banner

Thursday, October 8, 2009

MeLoR BeRLaLu PeRGi....

Taufan Melor atau orang Jepun pggl sbg 台風18号 (Taufan 18) telah melanda Kepulauan Jepun bermula semalam. Tempat laen siap ade orang mati lg. Trak terbalik la apa. Memang dahsyat. Mak aku siap pesan suruh ready n solat hajat ke apa mntak2 xjadi perkara tak diingini. Oleh itu, aku tido la awal sket sbb klu tido ble taufan dh melanda mmg ssh la nak lelap mata.

Area belakang rumah ak ni dhla lapang je. Dok tingkat dua. Macam nak roboh je rumah ni ble kna angin kuat sket. Berdengung je cam dalam horror movies. Bangun dr tdo, dpt lak berita 面談 ngan org JUCTe ditunda sbb tren tak gerak menyebabkan 杉本 tklh datang. Aku pn smbg tdo jela.

Hajat di hati nk gi lab sbb snsei kata ada keje kena buat. Aku pn gilah tengah hri sket sbb keje tu nk buat petang. Time tu dh cerah & blh kata panas gk la. Aku jemur blik baju yg dh 2 malam tersidai dlm bilik ak. Sampai lab, pintu kunci bermksd tkde sorg pn datang. Mmg lengang pn dlm 東海大学 hari ni. So, aku amek keputusan balik jela. Tapi xnak jd bosan sgt, aku berenti kt dewan, amek bola & men basketball sorg2.

Tulah kenkyuu aku utk hari ni. Kira sebagai preparation utk kelas basketball esk la kan. Hohoho