Banner

Saturday, October 17, 2009

KeTTei....

Akhirnya aku memilih utk masuk boling MSAJ. Walaupun pada asalnya, aku bg nama kat Becko utk team futsal, tp tukar gak utk masuk boling bersama Totoro, Penyu & Sheera. Aku suka men futsal tp aku jgk suka men boling. Mengenangkan nasib dlm Kejohanan Futsal di Jepun yg tak pernah sekali pn kami melangkah keluar dr group stage serta inilah first time MSAJ wat bowling tournament, aku ingin mencuba nasib bersama rakan seperjuanganku.

Maen futsal, kalu dah start geram n tensen, kaki mula la naek nk kasi penyepak ke apa kt orang len sbb kita men dalam satu court tu ramai2. Tapi kalu boling ni, geram camne pun, it all depends on ourselves. Yang baling bola pn kita. Bukan kita leh baling bola tu kt org len pn. Lagipun, boling ni br 1st time. So, men sekadar suka-suka & mencuba jela. Mana la kita tau budak2 laen yg maybe jauh lg tere & selalu maen boling di kalangan student AAJ & PPKTJ kan.

So, gudlark utk team futsal. Sori takleh join & buat team boling, bersamalah kita berusaha mencapai kegemilangan. Majulah sukan utk negara.

5 comments:

HFX said...

dem aku x diajak... aku dah ah power... hahahha

kyo_9 said...

bile main?

aReLaN said...

apiz->ak pn diajak msuk team pastu trus pnuh.xsmpt nk ajak ko pn.

saido->men 22 november ni.mehla jd supporter.hohoh

Anonymous said...

kat mane tournament nh?bleh jd supporter sket..hehe..

aReLaN said...

ano->cbe check kt website msaj.rsenya kt dkt area Niiza eki je.