Banner

Monday, November 9, 2009

ToKYo MoToR sHoW 2009




Pada 3 November lepas bersempena ngan文化の日, aku & beberapa org kouhai telah menuju ke Tokyo Motorshow yg berlangsung di 幕張メッセ di 千葉. Memang jauh gak la nk kena drive br sampai. Sampai tu lak nak kena cari parking yg mostly dh penuh. Maklumla cuti umum satu Jepun. Memang ramai la amek kesempatan utk datang.

*Dah rupa terminator. Tambah spek hitam ni fuh...*

Tiket masuk bernilai 1300 yen. Boleh tahan gak la tapak show ni. Kemudahan pn okay ngan gerai makan, kawasan rehat yg luas utk ktorang solat. Tapi sedikit kecewa la sbb tak banyak pengeluar keta oversea datang kali ni sejajar ngan ekonomi esp industri automotif yg sedikit menguncup recently.

*My favourite R1*

Minat aku lebih kepada motor. So, mmg banyak la motor aku smpat nek. Keta juz Fairlady Z je. Nak merasa Nissan GTR tak larat lak aku nak beratur pjg.

*Testing the Lady*

Tapi memang tarikan show ni bukan sekadar keta tapi juga wanita2 penghias keta & jaga kaunter setiap pengeluar. Tiap kali ade awek ngan baju seksi gi kt concept car yg dipamerkan, maka byk la flash dr kamera yg bersinar. Balik rumah dh malam. Tapi gi boling gak pastu aku atas ajakan Becko. Kira training utk MSAJ Championship. Letih btul.

p/s : Takziah buat Hadi Totoro atas pemergian ayahnya. Al-Fatihah.....Moga rohnya dicucuri

No comments: