Thursday, December 3, 2009

NaBeKai & BDaY sHeRe...

Balik je dari Shinjuku terus gi rumh Becko sbb ade 鍋会. Skali sampai rumah, satu barang pn takde lagi. Harapan utk datang terus mentekedarah tidak tercapai. Lama lepas tu, baru la start bakar ayam. Sejuk giler nak membakar kat luar time macam ni.

*Sori la Roy*

Tak lama lepas tu Sheera datang membawa makanan bersama Sha dan konco-konco mereka. Dah tambah lagi menu mi goreng lak. Pastu sediakan barang utk nabe lak. Kali ni perisa kimchi sket. Pastu Roy lak datang membawa konco-konconya. Sori la Roy bakar member mg malam ni. Hahahaha....

*Kimchi nabe*

Tetiba sume bising pasal bday boy. Tak ingat lak aku bday Shere hr ni. Bkn Sheera tp Shere. Gilah jmput bday boy yg tido tak ingt dunia. Tambah lg menu ngan kek bday lak.

*Tiup lilin kek bday boy ramai-ramai*

Sambil mentekedarah tu layan sket gambar2 gi 河口湖 ngan MSAJ Sports Tournament hari tu. Dalam tak sedar dah pukul 2 pagi. Merah mata aku menahan ngantuk. Hahaha... pe lagi, balik terus membuta la.

No comments: