Monday, June 7, 2010

5th aNNiVeRsaRy...

Tanggal 8 June lima tahun yg lepas, mendaftarnya aku dan budak2 JAD 6 ke dalam prgram JAD. Dah 5 tahun, hampir sume dapat degree. Skang ni, sebahagian besar still kat Jepun sambung belajar. Hanya segelintir je balik keje kat Malaysia ni. Yang menganggur pun ade la gk. Hohoho...Ada yg dah kawen. Aku gak still bujang....

*Last day in Japan for some of us*

Bersyukur la aku hbis gak 5 tahun ni ngan segulung ijazah. Balik keje jd engineer lak tu. Belajar free. Siap leh bg duit kt parents & family lagi. Tak kisah la org kata aku rugi tak bawak balik keta pon. At least takde serabut kepala aku pikir nk korek duit katne nk bayar sume expenses utk keta tu.

*JBIC Party*

Buat sume member2 JAD Batch 6, gudlark la di mana jua anda berada. Tak kira la belajar ke keje ke jadi suri rumah ke apa, ingatlah dulu kita pernah bersama susah payah kat JAD. Datang Jepun, pecah tapi still leh jumpa lagi. Skang pon alhamdulillah & insya-ALLAH leh jumpa lagi. Pape pon gudlark utk kita sume, moga berjaya duniawi & ukhrawi.....

2 comments:

kyo_9 said...

seperti biasa, ulangtahun ak lewat skit.. -_-"

aReLaN said...

saido->sedih gler smbut sorg2.mehla skali trus.kesian lak tgk.hahaha...