Banner

Wednesday, June 16, 2010

MaHu TaPi......

Akhirnya aku jumpa gak sebuah gym kt Nilai ni. But it gonna costs me Rm70 a month. First month kena byr RM170. Padahal aku kalu g gym pon, bukan nak sgt men angkat besi2 ke apa. Just nak guna treadmill mahupun beskal yg ade. Nak bakar lemak yang terkumpul akibat terlalu lama tak bersenam ni.

Nak kata gemuk takde la. Tapi aku memang takleh kalu badan aku ni ada lemak walau pon sedikit. Dah bese exercise teruk-teruk utk maintain stamina. Nak jogging kt area keliling rumah ni cam tak kena je. Aku mahu pergi ke gym seperti dulukala. Kat TBP yg free, kat Tokai yg kena byr 500 yen je utk setahun. Walaupun ak balik keje letih tp selagi mana aku tak guna tenaga smpi habis hasil pengambilan kalori serta lemak tepu berlebihan, selagi tulah aku mampu bersenam.

Tak kire la tgh mlm ke apa. Janji cukup meletihkan smpi rasa leh tido ngan nyenyak nya tang tu gak. Arghhh...RM70 terlalu besar lak bagi aku yg bergaji RM2+++ ni.

4 comments:

Unknown said...

mahal tu Lan....baek ko tggu aku blk ko blanje aku lg berbaloi!!!huhu

kyo_9 said...

alang2 akan kene bayar RM70, dah tiba la masa ntk ko main besi2 skali.. muahaha~

aReLaN said...

piz->hahaha....lmbt sgt mg nk blik pn.

saido->kt rmh ak pn ade klu stakat besi tu.mslhnya klu besi2 ni, ble nnt ko xbuat,mmg buruk la bdn jdnya.hahaha

aienrozaini said...

ko belila beskal cm yg kt gym tuh :P