Tuesday, June 29, 2010

TsuMaRaNai WiKeN.....

Wiken kali ni takde pape yg menarik sangat pn. Gi Kajang cam bese lps balik keje hri Jumaat. Pastu teman la si Piji & Keri berenang ala-ala Michael Phelps kat swimming pool area Putrajaya. Pastu layan match Brazil vs Portugal kat kedai. Agak bosan dgn berkesudahan 0-0.

Sabtu lak g Sungai Besi teman Shairam repair keta. Paling takleh blah, lgsg tkde surau kt stu. Ni negara sndri dh pn. Kalu kt Jepun, aku leh trima la ssh nk cari masjid. Malam lak, tgk je bdk2 Nichicon men futsal. Dah dkt 2 bln ak tak men futsal. Persaraan menjadi satu-satunya pilihan yg ade.

Ahad lak, g Mid ngan Shairam, layan citer Karate Kid, shopping sket, terserempak member sekolah, pastu balik. Bila masing-masing dah dapat keta ni, makin susah nk habiskn masa bersama lg esp buat mereka yg buah hati nya dekat je. Tinggal la aku ngan Shairam je merenderk pasni. Tambah lak sorg lagi tu pasni dh bkn bujang lg. Payah nak ajak org dah kawen ni kuar.

Kami si bujang sepi membawa diri. Nek Celica jela keje aku every wiken pasni.....

2 comments:

kyo_9 said...

Piji pon soro2 gak ke??

aReLaN said...

saido->piji ntahla.awek dh dkt maa.best la g dating je keje.tggl ak gay ngan shairam.hahah