Banner

Monday, July 5, 2010

JaLaN-JaLaN

Wiken kali ni, aku habiskan ngan member Q-Ber jela sbb bdk JAD yg len busy je. Shairam balik kmpung, kakak dia kawen. Piji macam bese. Keri mesti busy ngan persediaan kawen. So, aku lepak jela rumah member aku kat Putra Impian, 20 km dari rumah ak.

Layan bola kat kedai makan, mmg happening. Tensen gak la aku selaku penyokong Argentina. Nasib baek Belanda dah menang sebelum tu. Tapi memang bising la time tgk match ARG vs GER. Siap men mercun yg tarik kuar kertas kaler2 tu lg.

Ahad, gerak gi Port Dickson. Plan awal gi Alamanda tapi cancel sebab ade yg gian nk mndi pantai. Tengah best berenang, tetiba hujan turun. Dari jauh dah nampak hujan datang. Tunggu sampai hujan reda, pastu tukar baju, gerak balik. Singgah makan kt KFC Nilai, test menu baru. Syok la gak.

Saya, Noor Azlan bin Zolkifli melaporkan weekly update dari Nilai Perdana. Sekian....

2 comments:

kyo_9 said...

Piji ape kes?

aReLaN said...

piji dh ade keta,awek ade.mne nk kuar ngan ktorg dh.wuuuuu....