Thursday, September 23, 2010

seHaRi Je WiKeN Ku....

Start keje hari Jumaat & Sabtu setelah 8 hari cuti sempena Hari Raya. Wiken aku tinggal hari Ahad je. Lepas habis keje hari Sabtu, balik rumah siap-siap terus ke KLIA nak hantar budak kat bawah ni. Aku awal-awal lagi dah sampai ngalahkan orang yg nak balik Jepun tu. Tiba-tiba jumpa sedara mara aku kat airport. Mak sedara, ayah sedara, kazen2 n nenek pon ade. Rupa-rupanya mak sedara aku sorang fly gi Mesir atas urusan kerja.Tapi diorang balik awal la. Tak sempat jumpa bakal in law.

*Lagi satu sem je tinggal*

Flight pukul 11.30 malam. So, sempat la makan KFC & sembang ngan family dia. Balik tumpang keta abang dia alang-alang dia nak balik Kajang. Kira on the way la. Sampai rumah tunggu hujan reda, terus gerak gi banglo Shairam & Piji sebab esoknya ada plan gi air terjun.

*Jeram Toi, Jelebu*

Gerak dalam pukul 10 lebih menuju Nilai, amek member Piji. Wat ponek eden je datang Bangi tu kalau ekau orang nak datang Nilai. Makan-makan jap baru gerak menuju Jeram Toi. Lama gak la tak mandi kawasan gini. Lega rasa. Banyak benda menarik berlaku. Huhuhu....

*Kaum isteri @ bakal ibu*

*Kaum suami & si bujang senang*

Malam tu bali banglo budak-budak ni, Beko ajak makan lak. Kitorang ni yang pantang diajak pe lagi, memang tak lepas peluang la. Lagipon lama tak jumpa member. Esoknya diorang dah nak balik Jepun. Makan sambil tengok bola. MU menang lawan Liverpool lak tu. Nikmat betul. Makan dahla free Tuan Becko belanja. Time kasih la ye. Len kali kitorang pow korang lagi. Hahahah...Walaupon cuti sehari tapi memang lembik.....

3 comments:

kyo_9 said...

久しぶりにこのブログの中に写真が入った!

aReLaN said...

saido->baru dpt kamera la.hahaha...pastu org len pn bwk kamera.so,leh pow dr diorg.

alya said...

beshkn air terjun jeram toi tu....
tringt knangan mse g sne dulu time praktikal...