Wednesday, September 15, 2010

SeLaMaT HaRi RaYa!!!

Sempena Syawal ini, aku mengucapkan Salam Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin buat sume yang mengenali diri ini tidak kira di mana anda berada. Kalau ada salah silap tu, harap dimaafkan la ye. Aku insan biasa gak, tak lepas dari buat dosa & kesalahan. Halal sume makan minum, kalau ada hutang tu ingatkanlah balik. Aku ni dah 23 tahun, dah makin pelupa jadinya. Hehehe....

*Family potret. 1st time in my life raya without sampin*

Raya tahun ni adalah first time raya selaku 社会人 ataupon anggota masyarakat yg bekerjaya. Bila dah kerja ni, kena la bagi duit raya. Sume kazen dh bising awal-awal lagi psl duit raya dari aku. Dahla kazen smpi 30 orang lebih. Campur mak abah, adik-adik, nenek dll. Nasib baek la duit AP baru dapat. Duit raya pon still terima lagi dari makcik-makcik, sedara, kazen dll. Leh cover la sket duit yg melayang dari poket aku.

Raya ni tak sempat pon aku balik Perak. Raya kat Melaka & Johor je. Tapi memang letih. Jalan & makan je keje. Berat badan naek. Mula-mula timbang memang terkejut. Time pose 74 kg je. Semalam sampai je Nilai, aku timbang dah 79 kg. Tapi yg aku pelik pagi tadi timbang elok je 75 kg. Hahahaha....

Jumaat start la keje balik. Minggu depan ade interview keje lak. Nak gi ke tak nak ek???Doushiyou.....

2 comments:

s_lm_ dh_rm_z_ said...

1 je kmungkinan. slh 1 pnimbang tu rosak. hahaha

aReLaN said...

@salmi : aku tau ko jeles.tkpe2.ak paham.hahah...skang ko dh tkleh kutuk ak gemuk cm dlu lg