Banner

Saturday, October 9, 2010

PaHiT aKaN MaNis Jua akHiRNya....

Minggu ni malang sket la. Ngan eksiden pastu kena sengat tebuan time tengah makan. Lebam tangan & leher aku. Bila orang nampak je tangan aku berbalut, "Padan muka. Tulah bawak moto bukan maen lagi laju ko kan" takpun "Mentang2 la skang Sukan Komanwel. Nak try jadi Azizul angkat berat tapi tak larat". Hahaha...

Tapi ada gak la khabar gembira. Aku mungkin ditukarkan ke engineering section daripada design section skang. Sebelum ni dua-dua bertaraf department tapi skang digabungkan menjadi R&D department dan jadi taraf section je. Alhamdulillah. Aku sebenarnya suka je dok kat design tapi keje ngadap komputer tak gerak-gerak dari kerusi yang best kt ofis tu memang bukan minat aku.

Aku lagi suka bergerak. Gi buat mock up sample, tolong testing section wat evaluation test utk car lamp, packing sample nak hantar ke tempat len etc. Nak cakap kat boss aku nak tukar pon susah sebab rasa terhutang. Orang dah hantar training bukan men lagi tetiba nak kuar. Nasib baek la ade orang tolong sampaikan. Aku nak cakap sendriri memang susah. Terima kasih buat yang berkenaan.

Harap-harap pasni lebih produktif. Insya-ALLAH...All the best para shakaijin serta member yang still menuntut ilmu.

No comments: