Banner

Sunday, December 26, 2010

Ichikoh Bowling Tournament

*Venue yg sampah*

Benda dah lapuk tapi nak citer gak. 2nd tournament boling dalam hidup aku tapi kali ni lagi sampah. Tournament anjuran company aku bertempat di Jusco Seremban 2, venue yg bagi aku sangat la tak best. Tu sebab yang kalah teruk. Maen 2 game je tapi dua2 tak cecah 100. Memang hampeh.

*Peserta mendaftar diri*

Dengan lane yg nampak dh retak, sangat berminyak, kain utk lap bola boling tak disediakan, lane pendek. Pastu tambah lak ngan perangai gampang peserta laen. Staff yg maen lane sebelah lane aku sume pompuan. Tapi ntah camne la tetiba time tu gak ade staff laki-laki tolong baling. Dahla berkumpul ramai-ramai depan lane tu. Lane aku pon disapunya. Cam takde tempat laen nak borak. *Balingan penuh gaya & kelembutan*

Memang maen kat Jusco Seremban ni disadvantage buat aku yg baling pelik sikit ni. Dah lawa bola spin tapi nak gak dia masuk longkang. Adoi la. Rindu betul maen boling kt Tokai tiap wiken dulu-dulu

No comments: