Saturday, March 12, 2011

eaRTHQuaKe iN JaPaN....

Time still belajar kat Tokai, pernah dengar ura-ura mengatakan Kantou akan dilanda gempa bumi paling dahsyat dalamn sejarah. Tapi sehingga aku dah habis belajar takde pape pon jadi. Tapi setelah hampir setahun bekerja di Nilai, gempa bumi & tsunami melanda Jepun.

Memang dahsyat. Aku tau mula-mula pon sebab si dia hantar sms. Aku ingatkan bese-bese je. Lagipon hari tu memang hectic ngan keje. Dalam pukul 12 tgh malam (kat tempat keje lagi ni), aku usha la kat tenet. Memang teruk. Terkejut aku. Risau aku ngan sume member yang msih ramai kat Jepun tu. Pape pun, aku doakan korang sume selamat di sana & takde perkara tidak diingini berlaku. 

Selamat berjuang di sana para sahabat. Doaku sentiasa mengiringi kamu di mana jua kamu berada. AMIN....










2 comments:

Anonymous said...

kantou tak teruk bro, lebih kurang cam dulu pernah sekali ganas gak cuma ni lama sikit.

belah sendai tu mmg hancur ah takleh cakap apa2 dah.

Anonymous said...

gamba last tuuu.cuak..huhu

-asmiza-