Banner

Thursday, April 28, 2011

SeJaM YaNg MeNYeKsaKaN....

Aku tak pernah urut satu badan. Kalau zaman sekolah dulu, selalu je injured sebab sukan. Olahraga, ragbi, basketball etc. Tapi injured pon bahu terkehel, lutut bengkak, kaki terseliuh pe sume. Jadi urut bahagian mana yang sakit la. 2 minggu lepas nye half-marathon telah menyebabkan aku sakit satu badan. Dalam sakit tu leh lak bantai maen futsal. Tambah lagi perisa. Tu yang aku rasa dah sampai masa aku bawak diri ini g maintenance, mengurut ngan sorang ustaz kat Salak Tinggi.

Memang sakit tak hingat la beb. Dia bagi lutut kat tulang belakang aku. Paling aku takleh tahan bila dia urut area peha & kepak + dada aku. Rasa nak jerit je. Tapi seumur hidup aku, sakit camne pon kena urut, tak pernah aku kuar suara. Tahan jela tapi badan dah menggeliat sana sini menahan pedih. Lepas sejam baru setel. Time berdiri tu aku nye otot betis terketar-ketar. Terus pakai baju & suar trek aku. Bayar ustaz tu RM50 & terus balik. Sampai hostel kilang aku, terus amek moto balik rumah. Rasa nak bantai tido terus je tapi bila dah ngadap laptop, hilang rasa nak tido tu. Tengah malam baru tido. Sampai ke esoknya sakit lagi dada & kepak aku. Pasni kena pikir panjang la kalau nk gi full body masssage gitu lagi.....

2 comments:

ewani said...

igt massage x sakit ko? sakit wey..aku pn xphm bkpo org tua2 suka sgt nk berurut..

aReLaN said...

sakit semetar jah time ngurut tu.lps dr tu lega n ringan rse satu badan tautry la skali.hohoh