Wednesday, July 13, 2011

BuaT SaLaH, TaK BuaT PoN SaLaH......

Awal-awal pagi dah kena ceramah panjang lebar ngan Paksu. Puncanya, aku buat keje operator. Dia pon start la membebel pasal gaji pe sume. "Kalau nak sangat tolong operator, amek la gaji sme cam operator". Dah tu takkan la aku nak dok melangut je dalam ofis tak buat pape. Robot 1 juta ko tu pon masalah je memanjang & ko sendiri tak dapat setelkan, ko nak suruh aku lak amek port. Pe kes ni bro. Pe kata ko repair kasi robot ko tu OK betul2 baru cakap gitu. 



Memang aku tau aku dibayar gaji engineer tapi kalau dah takde apa nak buat, takkan la aku nak datang thumb print 8.15 pagi & then tunggu la smpi pukul 5.45 petang utk balik. Baek la aku dok rumah je terus camtu. Bapak bosan datang keje kalau gitu. Salah ke aku tolong daripada aku dok tengok je? 



Sabar jela ngan sume ni. Tapi aku sendiri pon tak tau la sampai bila leh bersabar. Sabar pon ada batasnya gak. 


2 comments:

Ewani Islam said...

lek2..jgn ngamuk..huhu..behnyo kalu ado ore po mu mai tulong aku kt skoloh..ringan sikit bebanku..

aReLaN said...

kalau la aku boleh menolongmu sahabatku. huhuhu