Wednesday, August 17, 2011

MeNgiDaM...

Yezza, akhirnya dapat gak aku melepas kempunan aku nak makan dua benda ni utk buka pose. Dah bertahun kot tak merasa. Tapi akhirnya, gi gak cari kat bazaar tadi, beli je dua2 terus. 


*Melepas gian*

Sepanjang bulan Ramadhan ni memang banyak la jemputan berbuka puasa dari para supplier. Makan pon syok je. Buffet kat hotel la makanan Jepun la. Pasni maybe nasi arab lak. Memang masyuk. Camne la aku nak fit kalau mentekedarah je tiap kali buka pose. 

*Kambing golek with black pepper sauce. Pembuka selera. Lepas maghrib bantai teruk2 at Empress Hotel*

*Japanese food, Himawari set. Tak sume hidangan masuk gambar sbb time len semangat makan*

Batuk pon tak elok lagi sebab asyik sangat bukak pose ngan air sejuk. Setiap hari laen je menu air aku. Tebu, soya, jagung, keladi, katira etc. Best betul bukak pose kat Malaysia tapi agak2 la ye jangan sampai tak larat nak solat lak. Makan makan gak tapi ingatlah dunia wahai para sahabatku. Pasni nak bukak pose apa lak ye. Huhuhu

8 comments:

kyo_9 said...

semua support ke?
shiiiiiittttttttt...

aReLaN said...

dia sme ade supplier sapot kitorang ataupon company ktorg sapot customer.ktorang juz g mkn jela.hahaha

shineeshimizu said...

patut la bdak2 nie semakin kembang je bla blik mlysia...kowaiii desu...

aReLaN said...

zahir->ko blik msia nnt pon,dh kwen ade anak pe sme, kembang gak la jawabnya.hahaha

shineeshimizu said...

ak rsa yg pling penting jaga mkan la..kbnykannya bukan gemuk pun ak rsa..tpi jadi cam bengkak=kembang..toksin bnyak sngat pa ak rsa...or makan x jaga plus mkan lewat tgh mlm sngat..hahahha

aReLaN said...

mkn mmg terjaga la sbb bini dh ade.klu dh perut ke dpn tu, gemuk la nmenya.sme jela kembang ke bengkak ke apa pon.hahaha

Cik Bee said...

wahhhh! ini betul2 masyukk.. menu super hebat. duit satu sen pon tarak kuar kan

aReLaN said...

bihah->yup.tu la yg bestnya.ble lg nk merasa makan hotel.free lak tu org blnje.huhu