Banner

Sunday, October 16, 2011

MeNuJu PuNcaK

Ini bukanlah lagu AF, "Menuju puncak, gemilang cahaya bla bla bla.." tu ye. Ini adalah sempena kemenangan NZ All Blacks ke atas Australia Wallabies dalam semi-final kedua yang berlansung tadi. Lawan All Blacks di final nanti adalah France yang menang ke atas Wales semalam. Kelate dah kalah, frust gile aku dibuatnya. Nasib baek All Blacks menang, terubat sket hati aku ni.

*Try dari Nonu*
*Aksi dari man of the match*
Walaupun bermain tanpa ramai tunggak utama yang cedera seperti Dan Carter, Colin Slade, Mils Muliaina dan ramai lagi, All Blacks tetap bermain bersesuaian selaku team ranking 1 dunia. All Blacks mendahului dalam 1st half  dengan 14-6. NZ akhirnya menang ngan keputusan 20-6. Match penuh pertumpahan darah. Man of the match kali ini adalah Cory Jane. Hanya satu try je dalam match ni dari Ma'a Nonu. All Blacks menguasai permainan dari segi possession & scrum.

*Hensem tak aku???*

*Man of the match, Cory Jane*

Papepon, all the best for All Blacks in the final against France. We believe in black jersey!!!!Ka mate ka mate kora!!! (Haka All Blacks memang tukar eh dalam pape test atau campaign???Baru aku tau) 

*The Final, next Sunday*

7 comments:

kyo_9 said...

final ahad ek?

aReLaN said...

yup.3rd placing hr jumaat.sbtu tkde pape

[sutera kasih] said...

All blacks !!
tgk kt brita je td hehe

aReLaN said...

@sutera kasih :yeah.all blacks msti mng.hoho..xsbr tgk final.

Online Movies Database said...

Pemain Great pernah

[sutera kasih] said...

ada sorg blogger ni ddk sana..best tgk dia ada pglmn tgk suasana kemeriahan games tu..

aReLaN said...

@sutera kasih :tulah psl.klu bleh mmg nk g sne tgk sndri tp byk duit pakai.dhla kna amek cuti.ssh btul ble dh keje ni.hmmmm