Banner

Friday, November 11, 2011

aDa aPa DeNgaN 11.11.11???



11.11.11, satu tarikh yg cukup lawa. Tapi aku takde la smpai beriya sangat ngan tarikh ni. Hajat di hati suatu ketika dulu, aku nak je nikah pada tarikh hari ni tapi paham-paham jela. Calon dah ada tapi ongkosnya???Perghhh...Besar betul blanja kawen skang ni. Takpela, tak dapat tarikh ni pon, ada je hari laen. Takdelah sampai disebabkan aku terlepas 11.11.11 maka aku takkan kawen sampai bila-bila. Tu bangang namanya. Hahaha...

Ramai gak member sambut birthday hari ni. Selamat hari lahir diucapkan. Yang dapat nikah hari ni pon tahniah diucapkan. Yang dapat anak hari ni pon tahniah juga untuk kalian sume. Aku???Sempena tarikh 11.11.11 ini, aku just ada annual dinner company aku. Hahaha...Harap-harap menang la cabutan bertuah hadiah best-best sket. Seumur hidup tak pernah bertuah nak menang pape hadiah. Moga 11.11.11 ni aku bertuah, ditambah lak ngan hari Jumaaat, penghulu segala hari ni. AMIN....


14 comments:

adwafarahin said...

kumpul la ongkos cpt2! haha

aReLaN said...

@adwa : tgh kmpul la ni tp klu dh nme mkn gaji,brp la leh dpt pon.bnda nk kna byr bln2 pn byk kot.wuuuu..derma sket lh?? :p

Fathin || Bamir said...

terase tekak nak makan nasi minyak. hehe. xpe. banyak lagi tarikh yg veghi-veghi special.

Ewani Islam said...

gni zele, mu target next year plo..12.12.12. tarikh spesel gop tu..hahaha..klu miss, xdop tarikh 13.13.13 dh..

aReLaN said...

@Fathin : nasi myk byk je skang ni.try la ronda mne2.klu nsb bek ade la kndri tu.hehehe

aReLaN said...

@Waniey : 12.12.12 tu lmbt sgt wlupon lawa.hahaha

fadh leyanie said...

mmg belanja kahwin sekarang besar woo,,kalau yg sewa dewan pakai ongkos,kalau yg sewa khemah buat kat depan rumah pn pakai ongkos.:P

aReLaN said...

@fadh : tulah pasal.pndek kte sme bnda pakai ongkos je skang ni.aiya

dhiera zainudin said...

its just a number~ he

aReLaN said...

@dhiera :tula psl.tp lawa...

[sutera kasih] said...

20112011 lagi cantik hehe


11.11.11..tarikh sedih bg sy hoho

aReLaN said...

@[sutera kasih] :tak smpt gak nk kmpul duit utk kwen tarikh tu.heheh...lor,knp sedih lak ni???hmm

Nur Aziemah said...

name tak pernah bertuah ke?

same lah , hahaha .

takpe , takde rezeki kot =)

aReLaN said...

@Aziemah A's : tkpela.bukan rezeki kt cbutan bertuah.terimalah seadanya