Tuesday, December 6, 2011

MaLaYsia MeNaNg LaGi!!!

Malaysia menduduki tangga teratas buat kesekian kalinya. Kali ini Malaysia di puncak carta  negara paling banyak SMS dengan 67.9 SMS diikuti oleh Singapura dengan 59.9 SMS. India menduduki tangga ketiga dengan hanya 29 SMS. Jepun lak hanya mampu berada di tangga ke 24 dengan 5 SMS. Tak tau la ini berdasarkan jumlah sms dalam sehari ke apa kan tapi rasanya macam tulah. Syabas rakyat Malaysia. 


Gambar ini adalah pow dari Saido. Len kali kalau Malaysia kuar kat tv lagi, gitau aku cepat2 ye. Hahaha





10 comments:

Eza Boom Boom :) said...

ok, tahniah malaysia^^

kyo_9 said...

laju je ko..
haha..
yup, ini untuk sehari..

Norlida Ramli said...

fuyooo...
majunya malaysia..hak hak,,

aReLaN said...

@Eza : yeay,malaysia boleh!!!

@Saido : ak mmg laju bab ni.hahah

@Norlida : malaysia sntiasa maju ke hadapan.hahaha

Kakzakie said...

Betul-betul rakyat M'sia suka bersms. Kakak macam tak puas kalau guna sms...

adwafarahin said...

pencapaian tu bole dibanggakan ek?
-____-

aReLaN said...

@Kakzakie : tulah psl.sme ske sms pstu bhse pn pelik2 je.hahaha

@adwa : nk kte bangga tu tak gk tp nmpk sgt la msia ni ske sms kn.eksiden sbb sms pn byk.cerai thru sms pn ade.mcm2

dhiera said...

ramai sangat suka sms dalam sehari ni~ tapi saya tetap kurang minat dgn sms benda2 tak penting sgt. hukhuk

Warna Warni Kehidupan said...

SMS??? tak bangga kot.. tapi ye la tgk mana2 kat Malaysia ni org sik dok pegang phone jek..

aReLaN said...

@dhiera :msia mmg.time keje pn dok sms lg.atas moto,tgh drive.adoiyai...

@Warna Warni Kehidupan : mmg la xbngga sbnrnya tp nk wat cmne.tu yg kuar kt jpon nye tv.hehehe