Wednesday, March 28, 2012

WoRDLess WeDNesDaY #3

Ni lah gambar sakura yang sempat aku amek guna kamera tak berapa mahal aku masa outstation kat Jepun minggu lepas. Huhuhu



60 comments:

NIZAM said...

thanks Lan.

ni sbb aku yang request smlm kan? *pasan jap* hehe.

Ahmad Saufe said...

o ini bunga para para sakura tu ek..lawa jugok..bunga ni xde bau ek?

Aine Ainun said...

Chantek la, walopun camera x brapa nk cnggih ye?

Mmang da cukup cantik ciptaan Allah

NAL said...

bunga kegemaran ku..cantik..nice shot

cik ika said...

wah..cnteq2

Zakaria's daughter said...

alaaa.
apesal tak bawak balek pokok tuh.
nak tanam dalam pasu depan umah.
kehkeh

nurfauzi said...

sekuntum sakura di gurun sahara.
layan rock kapak kejap hahaha.

Nurul Aisyah said...

ei!!! cantiklah!!!

Nurul Aisyah said...

teringin nak tgk depan mata...hoho...









tgklah one piece..best!!!

profmie said...

seyeslah nmpk smart kot..

Hanamiko Sakura said...

terbaik... :) my favorite flower :)

Ezad Skytech said...

nampak cantik je bunga sakura ni kat dalam gambar ni..:D

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

u make me......























wanna go to japan!!! :D

dyabunga said...

cantik lah bunga tu..teringin nk pergi sana..hihi

aReLaN said...

@NIZAM : tulah pasal.hahaha

@Apai : ada je bau tapi tak berapa nak ingat & cam lak bau dia. :)

@Aine Ainun : ciptaan ALLAH memang indah.

@NAL : rindu lak nak layan sakura kembang mekar.wuuuuuu

aReLaN said...

@cik ika : memang cantik pon.dapat sket pon jadilah

@Zakaria's daughter : hahaha..kalau bawak balik tanam pon belum tentu leh hidup.

@nurfauzi : memang layan habis la lagu rock kapak tu.hahaha

@Nurul Aisyah : ketinggalan lak rasa kalau skang baru nak layan

aReLaN said...

@profmie : takdela.bese2 je

@Hanamiko Sakura : yup.sama cam ur name.heheh

@Ezad Skytech : kalau depan mata,lagi cantik.wuuhuu

@Zuan : silalah kumpul duit gi jepun. :)

@dya : pe lagi.leh dah tu buat tabung simpan duit nak gi sana.hehehe

Adylia Qarissa said...

cantik!! bertuah la dapat tengok sakura depan mata ;)

Rapunzel Cikilolo said...

teruja!

si kiut lavender said...

wah...untunglah dapat tgk secara langsung....:)

P#eoniX said...

nice catch!!!!!weh gile haku dibwatnye...bile lah aku bleh tangkap gambar cam tuh sendiri....tinggi x pokok dye??

! NZ Si Panglipur Lara ! said...

^^ cantiknye ...lagi2 kalau yang dah gugur mesti buat photoshoot cantik kan ^^ :')

lisa said...

buat la video..hehe :)

yad'z said...

aaaa.. cantek cantek cantekk!!!!

madammondoq said...

cantiknya!!! macam bunga plastik!!

Mr.Clive said...

sakuraaaa! nama da setailo! bunga diaa pun lawaa gilaa!hoohoo

Juliet_iRa~" said...

cantiknyaa..:)

bila laa ira nk dpt pegang sakura ni....wuuu

Cik Nur said...

cantiknyeee..!
alan, de bw balik tak bunga ni..hihihih

Saya Disini said...

cntik la

Ca Cik Duyung said...

cantik sangat! mcm bunga plastik ..kalau bawak balik mesia boleh? hihi

c'axoera ヅ said...

mana fridge magnet aiiiiiiiii sobsobsobbbb :(

Nurul Aisyah said...

huhuhu...dia ada 500 lebih episod buat masa sekarang....belum diupdate semua episod...dan saya baru dekat episod 163...jauh lagi..hohoh..apa salahnya..kita boleh buat apa je yang kite suke kan..kenapa org nak halanG? HEHE..

oh...saya dah tukar gambar..lain kat...hehehe..lau tak gmbr anime buat mcm ni :P hahaha

Nurul Aisyah said...

tapi mcm cantik lagi yang lama punya...

Nurul Aisyah said...

xpelah..yg ni comel.. :)

Tiramisu Fatiema said...

sakura yg ohsem..macam guna kamera mahal je..hehe..

Asmara said...

ume blossom! mmg cantik! tak lama lagi sakura la pulak keluar! kat sini tak nampak bayang ume lagi. hikhik..

Noraim said...

lawanya bunga sakura. mcm mane la perasaan kalau tgk dgn mata sendiri. maunya terlompat lompat. hehe.

dhiera said...

macam tu rupa bunga sakura.. cantik~
macam selalu jumpa bunga artificial gini la...

best ye dapat tengok live!

Shaznina Sofia said...

waa cntik... pusing2 mata tgk..

maszull said...

assalamualaikum arelan....cantik gambarnya walaupun kameranya x berapa mahal...:)


p/s izinkn mama copy gambar tu ye...:)

LubLy said...

dpt tgk gmbr pun jd laaaaaaa br0..=.=

SYIRA RAHIM said...

ya Allah, cantiknyaaa :D suka sangat-sangat :D

nurmujahidah said...

mmang best la lan,, sangat,, hehe

Masya said...

wahh cantiknya.... tak terkata...

Warna Warni Kehidupan said...

wah..bila la nak pegi sana pulak..haish... kena menabung dah ni..

Cik tikah said...

subhanallah. cantik :)

AiSyA LiEzA said...

cantiknye.. >.<

Cik Aini Lavender's said...

mmg shantekk gila lah...tgk pun sejukkk je mata memandang =p

Cik TeN10 said...

oo kat area bawah dh kembang dh kan.. kat atas lambat lg r.. cuaca sejuk kemain lagi.. semalam hujan je sepanjang hari.. pagi ni pn still hujan lagi.. membungkus dalam futon je la jawabnye.. hahahh

PariPariPutih said...

i love "sakura"

O CIKTEDDY said...

aaaaaaaaaaaa nk gmbr kat bwh pohon sakura!uhuhu

Zakaria's daughter said...

tak kesah lahhh buleh idop ke takk.
janji bawak balekkk

Eera Shera said...

bila la nk dpt pegang sakura dgn tgn sendiri huhu

Nurrul said...

mesti harumkan secantik bunganya...

*ada bawa balik Malaysia ta ? :P

Cik FaRiZaM said...

cantik nye bunga ni...

~aYu~ said...

cantik.. cantik.. bile la dapat pegang bunga ni.. nak gak gi jepun.. huhu..

Nurul Akmal said...

Cantiknya...

محمد شهريل القنيطري said...

serius suka musim bunga...!! hehehe

ஜ miss klanika ஜ said...

seindah sakura . heehe

QasehnyaRania said...

selamat tahun baru are-lan ;)
semoga ceria2 selalu bersama keluarga

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/perhatian-kepada-ibubapa-atau-sesiapa.html