Wednesday, December 5, 2012

WoRDLess WeDNesDaY : DuRiaN Crepe

Asyik tengok orang je makan durian crepe. Aku lak yang ngidam benda ni. Kalah bini aku yang pregnant. Hahaha...tapi memang sedap. Dahla aku hantu durian. Rindu la nak makan crepe macam kat Jepun dulu.

50 comments:

Cik Nur said...

sedap..tapi boleh telan 2 je lah kan..byk2 mcm muak..hihihi.. :)

warna kuning tu yg mengoda sebenarnya, berbanding warna merah tu..

Si Matatajam said...

Semua penggemar doyan dah kena demam crepe ni yek..

Rapunzeel Cikilolo said...

kat jepun pun ada creepe ke? mcm baru dengar je kat malaysia ni...

9n0L4 said...

die pulak yg ngidam. huhu. jgn mkn byk nnt muntah kanggg.

Nyue said...

hhehehh...nyue view yg mkn semua ckp sedapp..nk tgu nyue mkn mmg xla..ehehe

QasehnyaRania said...

eh..eh.. arelan ngidam erkk ;D

selamat kembali :D

are_lin@yu said...

sedap mkn sejuk2 kn..hihi

Deqla manjew said...

mmg sdp... teringin nk mkn lg... amboii si suami pulak mengidam..hihi... kandungan wife dah brape bln??

aizu's life said...

aik, lelaki pn ngidam gak ke.. hihi...
mmg malaysia skrg ni ngah demam durian crepe.. super-sedap!!

Warna Warni Kehidupan said...

dah rasa durian creepe yang meleTOP sekarang ni..hurm.. tak de sedap sangat hehe.. durian asli lagi meleTOP..

CekbOlat-bOlat said...

semua org dh makan . bolat bila lagiiiii . ishhh

Chic Na said...

ngidam ke arelan? huhu.. mkn byk2 kang muak lak.

dhiera said...

serius ke memang sedap?

Myra Jay said...

MJ pun ada durian crepe nak peti ais, baru smpai pg tadi, tak sempat makan lagi :D

hazman aka species1980 said...

ramai sungguh orang buat business durian crepe nie...kena mintak isi durian kampung la... murah skit kot

lelamaisara said...

sedap mcm aiskrim..:)

محمد رازيق said...

terliur aku nengok bro. dah lama kau ngidam benda ni. hehe

Mrs Velentine said...

mengidam ye...takpe2 makan jer..

Gillette Flores said...

Macam mana ya rasanya?
Menarik

Knor said...

menarik warnanya..kan sedap ni..

eva said...

errr.. dulu suka sgt durian skrg dah tak boleh makan nanti demam trok.. tak tau naper.. huh!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

femes bebnor.... isyh isyh...

Ferry Nurse said...

Nikmatnya durian crepe ni..
Kebetulan istri juga sedang mengandung hanya saja tidak boleh banyak makan durian pula. Padahal Istri sangat hobi makan buah durian dan segala produk dari durian itu

are_lin@yu said...

aritu bru wat..blh thnla..tp ayu mkn sktul ja..hehe..done klik.

Denaihati said...

teringin pulak try yg warna merah gitu

kinara kinatara said...

sape yang mengidam nyh..isteri yang mengandungkah..atau bakal bapa nyh..huhu:)

M@W@R Q@SeH said...

x bape suka sgt kulitnya tu...hehee...ehh bakal jd ayah dh ek...tahniah arelan...

Ayuni said...

skang nie durian crepe makin famous....

Yana Libra said...

macam kat jepun? jepun ada durian ke? huhu~

JebengOtai™ said...

lom try lagik..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

durian crepe mmg pemes betoi skang ni hehe

Kasih Salina said...

sedapnya..normal la tu, isteri yg peknen tapi suami yg mengidam mcm2..

dya bunga said...

crepe kt jepun sedap ke

Dayana Bahar said...

sedap memang sedap crepe ni tapi makan dua ketul dah datang rasa muak..hehe biasalah lain orang lain citarasanya...

Zakaria's daughter said...

omaiiiii. abam machooo dah nak dpt anakk? yay. yay. yayy.

cheeze maz said...

Salam kenal blogger yg dihormati.

Durian crepe mmg sedap, lg sedap klu kulitnya tu d buat dgn serbuk cheese.

Akak menjemput rakan2 menyertai GIVEAWAY 001 CHEEZE MAZ .Link cara2 penyertaan ada di : http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/giveway-sempena-iphone-5-gadget-impian.html

Jika tiada masa menyertainya, harap sangat2 dapat membantu akak dengan :
1) Tekan butan G +1 bagi entry http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html
2) Vote akak di denaihati. Cara nak vote akak ada di entry : http://cheezemaz.blogspot.com/2012/12/giveaway-001-tugasan-ke-2.html

Deq's Qienz said...

tak swdap la bau pon dah satu macam..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah ahad :-)

Cik Aini said...

ni baru nmpk ada crepe warna merah..selalu warna kuning n hijau ja..

psst! dah kenyang ke Alan mngadap crepe durian tu..sedap ke x?hehehe

Solehah Shamsuddin said...

ish geram2.yg lain dh dapat mkn,solehah je xdpt rasa lg

saifudin said...


kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

Masz Sidek said...

isteri dah pragnent ye... tahniah...
skrg ni byk enty yg buat durian crepe ni... blm rasa lagi... ramai yg kata sedap...

QasehnyaRania said...

fenomena durian crepe ;D

selamat petang

suwono said...

Kelihatannya enak sekali ya...

QasehnyaRania said...

tak sabar rasanya nak buat sendiri :D

Mas Zull said...

assalamualaikum arelan...mengidam yer...:)

Arina Shamsul said...

asal crepe kat tengah tu kempis? hehehe.soalan cepu emas..hahaha.

Nurmujahidah Ismail said...

amboi,, yang pasti muja tak penah rasa lagi,,sob3

Cinta Misteri said...

aikkkk...ada plak crepe durian kaler merah

Nurrul said...

Errkk ,sayangnya Nurrul tidak makan durian.. :(